takze : treba aspon 3 postavy na prejdenie celej lokacie ... su 3 paky. kazda ma dve polohy. pri prehodeni z jednej polohy do druhej sa otvoria dvere patriace k pake. pri prvej pake ma byt spawn 2 obrancov a Furin (exaltovana socka nejaka - asi treba vyrobit, npc neviem ...) jedna postava zatiahne za 1. paku (paka zapisovaca - oznacme pracovne A) otvoria sa prve dvere (A). dalsie dve postavy prebehnu na druhu stranu. spawn nejakych obrancov a elitakov. dostanu sa k druhej pake (paka jednotky obrancov - B). Na zatiahnutie sa otvoria druhe dvere (B). za nimi je dalsie nove NPC (Derl - asi klerik ... nejakeho dobreho som videl v module, ma meno asi Erl, stacilo by ho skopirovat a premenovat). Tam je tretia paka. Ak su vsetky paky v spravnej polohe (to je ta opacna od tej, v ktorej su na zaciatku) tak sa otvoria tretie dvere (C) a spolu s nimi na 17 sekund aj dvere A a B. Tu sa moze partia spojit, pokracovat k pokladu. tu je dalsia paka, ktora otvara dvere A a B, zatvara dvere vchodove a C. Po poklade -> odchod -> nasleduje tajna chodba, ktoru treba searchnut a prejst cez nu. dalsie tajne dvere a postavy su v prvej miestnosti. Sef ochranky Derl z klanu Gurmil - spawn pri 3. pake Furin z klanu Gurmil. - spawn pri 1. pake skripty : kun_levera kun_leverb kun_lever1 kun_lever kun_zatvor kun_chodba kun_enter encountre : kun_boss_enc kun_elitak_enc kun_derl_enc kun_zapisovac_enc kun_undead1_enc kun_obranca_enc prepis NPC : Derl - nejaky klerik, su pekni v palete, trpaslici zapisovac Furin - to je pokus o exaltovanu socku ... mozno toho carodeja z elfaku premenit na trpajzla. obranca - obranca elitak - elitak undead1 ... tu by sa velmi velmi hodili skupinky undeadov z elfaku ... bol tam mag, prekliati elfovia s graetswordami, lucistnik ... to by bola krasa skupinka 1 lucistnika, 1 maga, 2 s mecami ... to by bolo ... spawn 3 - 4 takychto skupin a ...